Η ΔΗΜΟΣΙΟ-ΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ

ΔΙΑ - ΣΤΑΣΗ

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024

«Η Ακολουθία του Γάμου»

 
Το "πορνικό πέπλο της Θάμαρ" και το "σφραγιδοφόρο δακτυλίδι του πατριάρχη Ιούδα"


 O ΕΒΡΑΙΟ-ΧΡΙΣΤΙAΝΙΚΟΣ ΓΑΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!


Το "πορνικό πέπλο της Θάμαρ" και το "σφραγιδοφόρο δακτυλίδι του πατριάρχη Ιούδα" έχουν σπουδαία θέση στην ακολουθία του Εβραιοχριστιανικού γάμου που τελείται σήμερα στην Ελλάδα.

Το νυφικό πέπλο των Ελληνίδων που παντρεύονται σήμερα με θρησκευτικό ορθόδοξο γάμο συμβολίζει το πορνικό πέπλο που έκρυβε το πρόσωπο της η πορνονύμφη Θάμαρ.

Τα γαμήλια δακτυλίδια είναι ανάμνηση από την συναλλαγή για πορνεία μεταξύ της Θάμαρ και του πεθερού της Ιούδα.


Όταν η Θάμαρ ζήτησε ’’ερωτικό δωράκι’’ τότε ο Ιούδας της υποσχέθηκε ότι θα της έστελνε για δώρο ένα κατσίκι από το κοπάδι του.

Η Θάμαρ όμως μέχρι να της στείλει το κατσίκι ζήτησε από τον Ιούδα ενέχυρο (καπάρο) και τότε ο Ιούδας της έδωσε το σφραγιδοφόρο δακτυλίδι του.

Από αυτή την σχέση ο πατριάρχης Ιούδας απέκτησε με την νύφη του δύο παιδιά τον Φαρές και τον Ζαρά προπάτορες του Ιησού Χριστού.

 

Η ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΓΑΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ


Οι Χριστιανοί διατείνονται, πως δήθεν ο Χριστιανισμός «με την ηθική του διδασκαλία εξύψωσε τη θέση της γυναίκας και καθιέρωσε την ισότητα των δύο φύλων».

Αλλά δυστυχώς ακόμα και τη στιγμή που παντρεύεται, ένα ζευγάρι η Εκκλησία επιτάσσει να συμβιώνουν οι νεόνυμφοι υπό το καθεστώς του «φόβου».

Δεν υπάρχει νομίζω κάποιος που να μην γνωρίζει την φράση: η δε γυνή ίνα φοβείται τον άνδρα» (Εφεσ,ε΄33). «Φοβείται», όχι να εκτιμά ή να σέβεται.

Και μην νομίζετε ότι αυτό είναι το μόνο φοβερό που λέγεται.

 

Ωστόσο για να καταρίψουμε τα ψέυδη περί ήθους, ανήψωσις αλλά και ισότητας του θύλη φύλλου από το χριστιάνικο δόγμα και όχι μόνο, σας επίσημανω μέρικες επιστολές των «πνευματικών πατέρων» της ορθόδοξης εκκλησίας....

 

Ιησούς: «Κι εγώ σας λέγω ότι αυτός που βλέπει μια γυναίκα και την επιθυμεί, ήδη εμοίχευσε μέσα στην καρδιά του» (Κατά Ματθαίον, 5. 28)

Παύλος: «Ο άνδρας... επλάσθη εξ αρχής ως ο κύριος εκπρόσωπος της κυριαρχίας του Θεού επί της Γης και είναι διά τούτο περισσότερον από την γυναίκα εικών και δόξα του Θεού. Η γυναίκα δε ως το εξαιρετικότερον από τα άλλα κτίσματα, που έχει υπό την εξουσίαν του ο άνδρας, είναι δόξα του ανδρός. Πράγματι δε ο άνδρας είναι υπεροχότερος από την γυναίκα, διότι δεν έγινε ο άνδρας από την γυναίκα, αλλ’ η γυναίκα έγινεν από τον άνδρα. Και επί πλέον δεν εκτίσθη ο άνδρας διά να βοηθή την γυναίκα, αλλ’ η γυναίκα επλάσθη προς χάριν και βοήθειαν του ανδρός» (προς Κορινθίους επιστολές).

Αυγουστίνος: «Οι γυναίκες δεν πρέπει να έχουν απολύτως καμιά διαφώτιση ή παιδεία. Αλλά πραγματικά πρέπει να απομονώνονται γιατί είναι η αιτία των μισητών και ακουσίων στύσεων στους αγίους άνδρες».

Άγιος Βασίλειος: «Η γυναίκα δεν έχει την άδεια να αφήνει τον άνδρα της, αλλά, κι αν δέρνει αυτήν εκείνος, πρέπει να υπομένει κι όχι να χωρίζεται, κι αν την προίκα της ξοδεύει, κι αν σε άλλες γυναίκες πορνεύει, αυτή πρέπει να καρτερεί. Ώστε η μεν γυναίκα που άφησε τον άνδρα της μοιχαλίς είναι αν πάρει άλλον, ο δε αφεθείς αυτός άνδρας, αν πάρει άλλη, συγχωρείται» (Πηδάλιο, Κανών Θ).

·Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Γενικά η γυναίκα είναι ένα σκουλήκι που σέρνεται, η κόρη του ψεύδους, σκεύος ακαθαρσιών, ο εχθρός της ειρήνης. Ο κατάλογος των αμαρτημάτων και των αδυναμιών της είναι ατελείωτος. Είναι ελαφρόμυαλη, φλύαρη και ακόλαστη. 

·Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Από όλα τα άγρια θηρία το πιο βλαβερό είναι η γυναίκα».

·Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος:  «Τι άλλο είναι η γυναίκα παρά ένας εχθρός της φιλίας, μια αναπόφευκτη τιμωρία, ένα αναγκαίο κακό, ένας φυσικός πειρασμός, ένας επιθυμητός όλεθρος, ένας οικιακός κίνδυνος, μια ευχάριστη καταστροφή, ένα κακό της φύσεως ζωγραφισμένο με όμορφα χρώματα;»

·Κλήμης ο Αλεξανδρεύς (ο δολοφόνος της Υπατίας): «Η γυναίκα πρέπει να αισχύνεται που είναι γυναίκα».

·Ισαάκ ο Σύρος: «Είναι καλύτερο να φας δηλητήριο, παρά να συμφάγεις με μια γυναίκα, και αν ακόμη είναι μητέρα σου ή αδελφή σου».

·Κοσμάς ο Αιτωλός: «Αν σ’ ένα σταυροδρόμι συναντήσεις το διάβολο και μια γυναίκα, πήγαινε προς τα εκεί που είναι ο διάβολος και όχι προς τα εκεί που είναι η γυναίκα».

·Μέγας Αθανάσιος: «Με τις γυναίκες δεν είναι ασφαλές ούτε από κοινού ν’ αποφασίζει κανείς».

Τερτυλλιανός: «Γυναίκα! Είσαι η πύλη του διαβόλου. Εξαιτίας σου αναγκάστηκε να πεθάνει ο γιος του θεού. Θα έπρεπε να κυκλοφορείς πάντα με μαύρα ρούχα και κουρελιασμένα».

ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΙ ΗΘΟΥΣ ΑΝΗΨΩΣΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑΣ !!


ΑΣ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ

Απόσπασμα: «Ακολουθία του Γάμου», που διαβάζει ο ιερέας στο ανδρόγυνο: 

  •  Ευλόγησον αυτούς, Κύριε ο Θεός Ημών, ως ευλογήσας τον Αβραάμ και την Σάρραν.
  •  Ευλόγησον αυτούς, Κύριε ο Θεός Ημών, ως ευλογήσας τον Ισαάκ και την Ρεβέκκαν.
  •  Ευλόγησον αυτούς, Κύριε ο Θεός Ημών, ως ευλογήσας τον Ιακώβ και πάντας τους πατριάρχας.
  •  Ευλόγησον αυτούς, Κύριε ο Θεός Ημών, ως ευλογήσας τον Ιωσήφ και την Ασυνέθ.
  •  Ευλόγησον αυτούς, Κύριε ο Θεός Ημών, ως ευλογήσας τον Ιωακείμ και την Άνναν.
  •  Ευλόγησον αυτούς, Κύριε ο Θεός Ημών, ως ευλογήσας τον Ζαχαρίαν και Ελισάβετ.
  •  Διαφύλαξον αυτούς, Κύριε ο Θεός ημών, ως διεφύλαξας τον Νώε εν τη κιβωτώ.
  •  Διαφύλαξον αυτούς, Κύριε ο Θεός ημών, ως διεφύλαξας τον Ιωνάν εν τη κοιλία του κήτους…
  •  Μνημόνευσον αυτών, Κύριε ο Θεός ημών, ως εμνημόνευσας του Ενώχ, του Σήμ, του Ηλία…».
  • (ΟΛΟ ΤΟ ΙΟΥΔΟ-ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ)

 

Λίγο πιο κάτω οι «ευχές» συνεχίζονται:

«Και συ, Νύμφη, μεγαλύνθητι ως η Σάρρα (που την πούλησε ο σύζυγός της Αβραάμ στον Φαραώ για να πάρει κοπάδια πρόβατα και καμήλες) και ευφράνθητι ως η Ρεβέκκα (που συνωμότησε εναντίον του συζύγου της ώστε να λάβει την ευχή των πρωτοτοκίων ο αγαπημένος της γιός Ιακώβ) και πληθύνθητι ως η Ραχήλ (που έκλεψε τα είδωλα του πατέρα της) ευφραινομένη τω ιδίω ανδρί (που μοιραζόταν το κρεβάτι του συζύγου της με την ίδια της την αδελφή και μερικές ακόμα δούλες)…».

 Ακόμα, κατά την τελετή του γάμου ακούγεται και η… ευχή:

«Δια δακτυλιδίου εδόθη η εξουσία του Ιωσήφ εν Αιγύπτω, δια δακτυλιδίου εδοξάσθη Δανιήλ εν χώρα Βαβυλώνος, δια δακτυλιδίου εφανερώθη η αλήθεια της Θάμαρ…».

Κατά την ακολουθία του γάμου οι νεόνυμφοι και οι καλεσμένοι ακούγοντας σήμερα τον παπά να αναφέρει " την Θάμαρ ως παράδειγμα για μίμηση " νομίζουν ότι ΕΣΤΩ θα είναι κάποια χριστιανή αγία, προστάτιδα της οικογένειας. 

Δυστυχώς όμως δεν είναι καθόλου έτσι:

 Η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων δυστυχώς δεν γνωρίζει ότι η Θάμαρ είναι μία πορνονύμφη που έκανε μάλιστα με τον πεθερό της δύο παιδιά.

 Όταν γίνεται το μυστήριο του γάμου και λέει ο παπάς το ’’αρραβωνιάζεται ο ΔΟΥΛΟΣ του Θεού τότε: ενώ περνάει η βέρα στο δάκτυλο της νύφης ο παπάς εύχεται ‘’να λάμπει το δάκτυλό της νύφης όπως το δάκτυλο της Θάμαρ.’ 

 Επίσης κατά την τέλεση του μυστηρίου η νύφη φοράει το πέπλο που φορούσε για την κάλυψη της η πόρνη Θάμαρ.

Αυτές είναι οι «ευχές», που παίρνουν σήμερα οι νεοέλληνες από τον ορθόδοξο παπά.



ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΤΟΥΝΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ,  ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΜΑΣ:


Μπορούμε πλέον με σιγουριά να πούμε ότι η τελετή αυτή δέν διαφέρει σε τίποτα από μία τελετή πού  λαμβάνει χώρο σε μία εβραίκη συναγωγή.

Ένα ζευγάρι έλλην ανθρωπων άρρεν και θύλης οι οποίοι θέλουνε να ενώσουνε τις ψυχές τους να συνεχίσουνε την ζωή τους ώς ένα, να ευδαιμονήσουνε και να δημιουργήσουνε την εστία τους, όπου μέσα από εκεί θα δημιουργήσουνε τα δικά τους δημιουργήματα,  καλούνται να συμμετάσχουνε σε μία τελετή όπου σε όλη την διάρκεια της εξημνούνται: αιμομύκτες, πόρνες, κλέφτες και γενικά πράξεις και διαδικασίες πέραν και μακρύτερα της φυσιολογίας έλλην ανθρώπων.

Το ζέυγος "δένεται" κάτω από ένα καθεστώς διαχωριστηκότητας, φόβου αλλά και δουλείας.

Το ζέυγος «ευλογείται από τον παπά» είς το όνομα όλου του ιουδόεβραικού δέντρου και τέλος ο θύλη άνθρωπος (γυναίκα) παρομοιάζεται με μία πόρνη της εποχής όπου ο παπάς εκφωνεί, χαράζει και σφραγίζει να έχει τα αγαθά της.....


Άραγε εμείς ώς Έλληνες απόγονοι τεράστιων προγόνων όπως του :


ΗΡΑΚΛΗ, ΤΟΥ ΙΑΣΩΝΑ, ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ, ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ, ΤΟΥ ΦΙΛΟΚΤΗΤΗ, ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ, ΤΟΥ ΑΓΑΜΕΜΝΩΝΑ, ΤΟΥ ΠΕΛΟΠΑ, ΤΟΥ ΕΙΔΟΜΕΝΕΑ, ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΝΟΥ, ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ, ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, ΤΟΥ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ, ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΙΔΗ και άλλων τόσων χιλιάδων που πέρασαν από τόν πλανήτη μας, μεγαλούργησαν, αφήσανε τα σημάδια τους παντού, δημιουργήσανε τον ελλάνιο πολιτισμό μας, αυτόν που όλος ο πλανήτης καπηλέυεται και θέλει να τον παρουσιάζει ώς δικό του.

Οι πρό γόνοι σου Έλλην αδελφέ μου αυτοί είναι, και με λύπη καθημερινά ακούς από πολλούς από γόνους τους να μιλάνε γιά αυτούς καί να τούς προφέρουν ώς: 

Εκείνοι οι ΑΡΧΑΙΟΙ, σάν να είναι κάτι ξένο, κάτι μακρυνό, κάτι άλλο από εμάς.

Μα το λέει η λέξη ΑΡΧΑΙΟΙ, μα είναι η ΑΡΧΗ, η αρχή σου συνέλληνα, η αρχή τών πάντων, αυτοί είναι δέν το βλέπεις?

Ο παππούς σου είναι αρχαίος ? Δέν είναι δύο φορές πατέρας σού ?
Πήγαινε πιό πίσω, πήγαινε στήν αρχή σου !!!


Άρα λοιπόν ενώ έχουμε προγόνους δικούς μας, τι σχέση έχουμε με τους:
Αβραάμ και Σάρραν, Ιωσήφ και Ασυνέθ, Ιωακείμ και Άνναν,
Ισαάκ και Ρεβέκκαν, Ζαχαρίαν και Ελισάβετ, Ενώχ, του Σήμ, του Ηλία…».


ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ?



Κλείνωντας να υπενθυμίσω ότι όλα αυτά είναι αποτελέσματα τών θρησκειών και τών δογμάτων, διαδαχές και τελετές που κατασκευάστηκαν και εμφανίστηκαν πολύ μετέπειτα της ελληνικής αρχαίας (αρχής) ιστορίας, όπως βέβαιως ιστορία δεν σημαίνει παραμμύθι αλλά ο ιστός τής ροής τον οποίο έσπασαν.

Εφόσον κυνήγησαν κατέστρεψαν, λεηλάτισαν, διέλυσαν, έσφαξαν και έκρυψαν τα πάντα έτσι και μόνο έτσι θα έβρισκαν χώρο γιά να εμφανιστούνε, με επιβολή. 

Οι πρόγονοι μας ενώνονανε τις ψυχές τους, τον βίο τους, με πραγματικούς νόμους όρκους, λόγια ψυχής ο ένας στον άλλον (άρρεν-θύλη) όπου μέσα από όλη αυτή τήν διαδίκασια γεννιότανε μία πραγματική ζέυξη σύζευξη, ώστε στήν συνέχεια να γίνουνε άξιοι δημιουργοί και να δημιουργήσουνε, δημιουργήματα έλλην ανθρώπους συνεχιστές της πατρώας ουσίας τους.

Και φυσικά μιάς και μιλάμε γιά ζέυξη δηλαδή ένωση, όπου είναι και το δισκοπότηρο της δημιουργιάς μας, ένα τέτοιο πραγματικά θαυμαστό δρώμενο δέν θα μπορούσε να λάβει μέρος σε κανέναν χώρο μάυρο, σκοτεινό, βρώμικο, κλεισμένο απο τρούλο κτλπ, παρά μόνο έξω, κάτω από το φώς του ζωοδότη μας ήλιου και κοντά πάντα στο ύδωρ, οπού είμαστε ύδωρ, όλα και τα πάντα είναι ύδωρ και όλα και τα πάντα σφραγίζονται, χαράσονται και γειώνονται στο ύδωρ από πάντα για πάντα....

 


ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΞΕΡΕΙΣ !!!

ΤΩΡΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ !!!

ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ 

ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ...


Π.Δ 13

 


ΕΛΛΗΝ

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ