Η ΔΗΜΟΣΙΟ-ΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ

ΔΙΑ - ΣΤΑΣΗ

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2021

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Ο ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΕΡΟΣ, Ο  ΕΚΛΕΚΤΟΣ, ΑΥΤΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΠΙΚΥΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΕΑΝ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ.



Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ RADIO WEB PELASGOI

"Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ"
ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΝΑΚΟΥ Κ ΧΡΥΣΑ ΤΡΑΙΚΟΥ
29/10/2020



ΓΚΙΟΥΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑ:

  • ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΟΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΕΦΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ, ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΙ.
  • Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΕΝΑΟΣ ΚΥΚΛΟΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
  • ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΚΑΤΑ, ΤΟΥ ΟΡΘΟΥ, ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ, ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ, ΕΝΩ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΑΜΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ, ΥΠΑΡΧΩ,ΔΗΑΛΔΗ, ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΑΡΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
  • ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ. ΔΙΑΣΤΡΕΥΛΩΝΟΝΤΑΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ.
  • Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙΡΙΔΗΣ, ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ, ΝΑ ΛΕΕΙ, ΕΠΙΣΗΣ, Ο ΙΔΙΟΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΟΘΩΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΕΥΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥ ΑΥΤΗ ΣΤΑΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ. 
  • ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΣΟ ΜΑΝΙΑΣΜΕΝΑ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. 
  • ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΠΟΥ ΦΥΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΦΥΤΕΥΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ  ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΣΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΠΕΛΘΕΙ Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ Η ΑΛΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΜΟΤΡΟΠΩΝ, ΤΟ ΟΜΟΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΜΟΕΘΝΩΝ, ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ. 
  • ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΩΣ ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΣΚΟΠΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
  • ΕΧΕΙ ΤΥΠΩΘΕΙ ΒΙΒΛΙΟ 5ΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕΣΑ ΕΝΑ ΜΠΛΕΝΤΕΡ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΣΑΡΚΙΩΝ. ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΟΡΜΙΑ, ΑΠΟ ΑΡΡΕΝΕΣ ΚΑΙ ΘΥΛΕΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΥΜΝΑ ΚΟΡΜΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΛΕΝΤΕΡ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ, ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ.
  • ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΡΥΜΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ, ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ. ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ, ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΛΕΜΟ, ΤΟ ΗΛΙΟΝ. ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ, ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ.
  • Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 04/09/2015, ΟΠΟΤΕ ΠΗΡΑΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡ.ΠΡΩΤ.:6199. ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΗΠΟΥΛΑ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. 
  • ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΟΣΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ. ΕΤΣΙ, ΩΣΤΕ, ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΙΔΡΥΘΟΥΝ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.
  • Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΙΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ, Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ, ΟΙ ΘΕΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΗ ΚΑΙ Η ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΕΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΜΑΣ.
  • ΘΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΤΗΜΑ, ΤΩΝ 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 12 ΑΞΙΕΣ, 18 ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ + 2 ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΩΡΑΚΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ.
  • ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΒΙΟ ΜΑΣ. ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ, ΟΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΛΥΤΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ. 
  • Ο ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΕΡΟΣ, Ο  ΕΚΛΕΚΤΟΣ, ΑΥΤΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΠΙΚΥΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΕΑΝ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ.


ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ
ΧΡΥΣΑ ΤΡΑΪΚΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ
ΠΑΡΗΣ ΔΡΕΛΛΑΣ


Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
(29-10-2020)
ΓΚΙΟΥΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ



ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ
👇

ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40  ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40  βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.


ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ
👇👇

👇


ΚΑΛΟΥΜΕ 
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ 
ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ 
👇

ΠΑΡΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΔΩ :

👇👇

======================================================================

ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ

=============================================================

=================================================================================






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ